BELASTINGAANGIFTEN  

AAG kan alle belastingaangiften voor u verzorgen en adviseert u graag over de gunstigste manier van aangifte doen. 

We kunnen de volgende aangiften namens u indienen:

Inkomstenbelasting

Vennootschapsbelasting

Omzetbelasting

Dividendbelasting

 

 ADMINISTRATIE 

U kunt zelf alle inkomsten en uitgaven inboeken of dit aan ons uitbesteden. 

De mogelijkheden op een rij:

 

Administratie uitbesteden: 

U levert maandelijks, per kwartaal of eenmaal per jaar uw administratie bij ons in. Wij boeken al uw inkomsten en kosten in het boekhoudprogramma SnelStart, Exact Online of een van de andere veelgebruikte pakketten en stellen een periodieke rapportage en/of een jaarrekening op die voldoet aan alle wettelijke eisen. 

 

Administratie zelf inboeken: 

Wij kunnen de door u ingeboekte posten controleren en aan de hand van uw output periodieke rapportages en/of de jaarrekening opmaken. U heeft ook altijd de keuze om zelf aangifte te doen of om dat ook door ons te laten verzorgen. Wij leren u graag hoe u met een boekhoudprogramma werkt.

 

Administratie in uw bedrijf laten verzorgen: 

Wilt u uw bankafschriften, bonnen en facturen liever in eigen beheer houden? Dan is het mogelijk dat een AAG-medewerker bij u op kantoor uw administratie komt verzorgen. 

 

 SALARISADMINISTRATIE 

Wilt u ook uw salarisadministratie uitbesteden? Wij werken samen met een extern loonbureau. Uiteraard begeleiden wij u hierbij. 

 

 BEDRIJFSECONOMISCH ADVIES 

We werken voor ondernemers in verschillende branches. Hierdoor hebben we een flinke expertise opgebouwd waar u uw voordeel mee kunt doen. Wij adviseren u dan ook graag. Bij concrete vragen rond bedrijfshuisvesting, een uitbreiding of verhuizing, of u nu gaat starten of al jaren bezig bent. Ook op het gebied van financiën hebben we de nodige kennis in huis, dus ook met vragen over de overdracht van uw bedrijf, het doen van investeringen of vragen rond het verbeteren van uw rendement kunt u bij ons terecht.